Mobil
Gündem

Bakan Uraloğlu, Leipzig’te Alman Meslektaşı Schnieder ile Ulaşım İş Birliğini Ele Aldı

8 Mayıs 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.

Ulaştırma Forumu'nda Temaslar

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Almanya'nın Leipzig şehrinde düzenlenen Uluslararası Ulaştırma Forumu (ITF) sırasında temaslarına devam etti. Bakan Uraloğlu, burada Federal Ulaştırma Bakanı Patrick Schnieder ile bir görüşme gerçekleştirdi.

İş Birliği ve Sürdürülebilirlik Üzerine Görüşmeler

Toplantıda, iki ülke arasında ulaştırma altyapılarının güçlendirilmesi, lojistik bağlantıların iyileştirilmesi ve sürdürülebilir ulaşım politikaları gibi konular ele alındı. Türkiye ve Almanya arasındaki ulaştırma alanındaki iş birliğinin derinleştirilmesi için karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.

Ulaştırma alanında iş birliğinin artırılması hedefleniyor.

Uluslararası Temaslar ve Akıllı Ulaşım Sistemleri

Bakan Uraloğlu, forum süresince farklı ülkelerin ulaştırma temsilcileriyle de buluştu. Yapılan görüşmelerde akıllı ulaşım sistemleri, küresel lojistik ağları ve Avrupa ile Asya arasındaki bağlantının güçlendirilmesi gibi konular gündeme geldi.

Uluslararası iş birliğinin önemi vurgulandı.

Uraloğlu, temaslarının ardından yaptığı değerlendirmelerde, uluslararası iş birliğinin önemini vurgulayarak, ulaşımın tüm alanlarında daha güçlü ve sürdürülebilir bir yapı oluşturma hedefinde olduklarını ifade etti.