İstanbul'un merkezinde bulunan Şişli ilçesinde belediye yönetiminde önemli bir değişiklik meydana geldi. Şişli Belediye Başkan Vekilliği pozisyonuna Ali İkram Tuna atandı.
Şişli Belediyesi'nin resmi sosyal medya hesapları aracılığıyla yapılan açıklamada, "Şişli Belediye Başkan Vekilimiz Sayın Ali İkram Tuna görevine başlamıştır" ifadeleriyle yeni dönemin başlangıcı duyuruldu.
Yeni Başkan Vekili Ali İkram Tuna, görevi devralmasının ardından Şişli halkına hitap ederek yönetim anlayışını şu şekilde ifade etti:
"Bugün itibarıyla iş, sanat ve kültür alanlarının merkezi olan Şişli ilçemize hizmet etmek amacıyla Şişli Belediye Başkan Vekili olarak görevime başladım. Tarafımıza tevdi edilen bu emaneti taşıdığımız süre boyunca; sorunları yerinde tespit eden, çözüme halkımızı da dahil eden, tarafsız, eşit ve adil bir yönetim anlayışını esas alacağız."
Belediye kaynaklarının kullanımı ile ilgili şeffaflık konusuna dikkat çeken Tuna, önceliklerinin vatandaşların yaşamını kolaylaştırmak olduğunu ifade etti:
Ali İkram Tuna, mesajının sonunda bu önemli göreve kendisini layık gören devlet yetkililerine teşekkürlerini sundu:
"Şişli ve yolu Şişli'den geçen tüm vatandaşlarımız için hayırlı olmasını temenni ettiğim bu görevi şahsıma tevdi eden Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ve İçişleri Bakanımız Mustafa Çiftçi'ye şükranlarımı sunarım."
Şişli Belediyesi’nde geçtiğimiz günlerde bir hareketlilik gözlemlenmişti. 12 Mayıs'ta yapılan bir önceki açıklamada, İstanbul Vali Yardımcısı Ayhan Terzi'nin Şişli Belediye Başkan Vekili olarak göreve başladığı bildirilmişti. Son gelişmelerle birlikte bu göreve Ali İkram Tuna atanmış oldu.