AK Parti İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı Aksoy, İzmir Çevre Yolu'nun özelleştirileceği ve ücretli olacağına dair ortaya atılan söylentilere açıklık getirdi. Aksoy, bu iddiaların asılsız olduğunu belirterek, çevre yolunun mevcut durumunun devam edeceğini ifade etti.
Yazılı bir açıklama gerçekleştiren Aksoy, Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) tarafından işletilen çevre yollarının ücretsiz hizmet sunmaya devam edeceğini vurguladı. Özelleştirme ile ilgili herhangi bir planın bulunmadığını belirten Aksoy, bu tür iddiaların kamuoyunu yanıltma amacı taşıdığını ifade etti.
Aksoy, açıklamasında, "Bu durumu değiştirmeye yönelik en ufak bir plan ya da hazırlık mevcut değildir. Çevre yollarına dair tek bir özelleştirme tasarısı yoktur, hiç olmamıştır ve olmayacaktır." dedi.
Karayolları Genel Müdürlüğü de yaptığı açıklamayla bu iddiaları yalanladı. KGM, çevre yollarının mevcut haliyle ücretsiz hizmet vermeye devam edeceğini duyurdu.