Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kurban Bayramı için ulaşım ile ilgili yeni düzenlemeleri duyurdu. Bu kapsamda, bayram boyunca birçok köprü, otoyol ve toplu taşıma hattı ücretsiz hizmet sunacak.
Bakan Uraloğlu'nun verdiği bilgilere göre, 15 Haziran Cumartesi saat 00.00'dan 24 Haziran Pazartesi saat 07.00'ye kadar, Yap-İşlet-Devret projeleri haricindeki otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü ücretsiz olarak kullanılabilecek.
Ek olarak, 16 Haziran Pazar saat 00.00'dan 19 Haziran Çarşamba saat 24.00'e kadar Başkentray, İZBAN, Marmaray, Sirkeci–Kazlıçeşme Raylı Sistem Hattı ve Gayrettepe–İstanbul Havalimanı–Arnavutköy Metro Hattı da ücretsiz yolcu taşıyacak.