Mobil
Gündem

İçişleri Ve Adalet Bakanlıkları Tarafından “Dolandırıcılıkla Mücadele Merkezi” Toplantısı

6 Mayıs 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.

Dolandırıcılıkla Mücadele Merkezi Toplantısı

Adalet Bakanı Akın Gürlek ve İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, dolandırıcılıkla mücadele merkezinin kurulmasına yönelik yürütülen çalışmaları değerlendirmek amacıyla bir araya geldi.

Görüşme, İçişleri Bakanlığı'nda gerçekleştirildi. Toplantıda, iki bakanlık arasında suçla mücadelede iş birliğinin güçlendirilmesi ve yeni merkezin yapısına dair hazırlanan projeler üzerinde duruldu.

Bu proje, dolandırıcılık vakalarına karşı daha etkili bir yapı oluşturmayı hedefliyor.

Koordinasyon ve Güvenlik

Adalet Bakanı Akın Gürlek, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, kamu düzeninin sağlanması ve adaletin tesis edilmesi için bakanlıklar arası koordinasyonun önemine vurgu yaptı. Gürlek, yürütülen faaliyetlerin vatandaşların huzur ve güvenliğini artırmayı amaçladığını belirtti.

Kurumsal iş birliği, dolandırıcılıkla mücadelede kritik bir öneme sahiptir.

Dolandırıcılıkla Mücadele Merkezi projesinin, özellikle dijital ve finansal dolandırıcılık olaylarına karşı daha etkili bir yapı oluşturmayı hedeflediği ifade edildi. Kurumlar arası iş birliğinin, bu süreçteki en önemli unsurlardan biri olduğu dile getirildi.