Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde, Washington'da düzenlenen Beyaz Saray Muhabirleri yemeğinde meydana gelen saldırı teşebbüsü nedeniyle geçmiş olsun dileklerini iletti.
Görüşme esnasında Erdoğan, yaşanan durumu demokrasi ve basın özgürlüğüne yönelik kabul edilemez bir saldırı olarak nitelendirdi ve yaralanan güvenlik görevlisine acil şifalar diledi.
Beyaz Saray Muhabirleri yemeğinde silah seslerinin duyulmasının ardından, Trump’ın korumaları tarafından misafirlerin salondan çıkarıldığı, olay sonrasında ise saldırganın yakalandığı bilgisi edinilmiştir.