Mobil
Gündem

Başkan Erdoğan’dan Amedspor’a Tebrik Mesajı!

3 Mayıs 2026
Daha iyi bir deneyim için tam sürümü deneyebilirsiniz.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Süper Lig'e yükselmeyi başaran Amedspor'u kutladı. Diyarbakır temsilcisinin elde ettiği başarıyı sosyal medya hesabından paylaşan Erdoğan, Amedspor camiasına ve Diyarbakırlılara duyduğu gururu dile getirdi.

Erdoğan, mesajında şu ifadeleri kullandı: "Önümüzdeki sezon Diyarbakır'ımızı Trendyol Süper Lig'de temsil edecek olan Amedspor'u, tüm Amedspor camiasını ve Diyarbakırlı kardeşlerimi yürekten tebrik ediyor, başarılar diliyorum."

Amedspor, tarihinin en önemli başarısına imza atarak Süper Lig'e yükselme hakkı kazandı. Diyarbakır’ın bu gururu, şehrin futbolseverleri için büyük bir sevinç kaynağı oldu. Amedspor’un Süper Lig'de göstereceği performans, tüm spor kamuoyu tarafından merakla bekleniyor.